Pogosto zastavljena vprašanja
Garancijska doba Pranamat ECO je pet let. Shranite vse izvirne dokumente za plačilo in dostavo.
V primeru vrnitve izdelka z napako v tem roku, vam bomo dobavili nadomestni izdelek. Predložite dokazilo o plačilu; račun in svojo zahtevo za zamenjavo v pisni obliki sporočite na [email protected] Od tam vam bomo posredovali nadaljnja navodila.
Pranje Pranamat ECO je preprosto.
1. Odstranite notranje polnilo iz kokosovih vlaken ali ajdovih luščin in ločite zunanjo laneno prevleko od notranje bombažne prevleke.
2. Zunanjo laneno prevleko ročno operite s hladno vodo in blagim – po možnosti naravnim – detergentom ter pustite, da se naravno posuši. Ne perite v pralnem stroju.
3. Značilne masažne elemente v obliki lotosovih cvetov Pranamat ECO lahko po potrebi nežno očistite z mehko krtačo in med posameznimi masažami poškropite z dezinfekcijsko raztopino.
4. Notranjo prevleko iz belega bombaža lahko operete ročno ali strojno pri običajnem ciklu bombaža.
5. Polnilo iz kokosovih vlaken ne sme priti v stik z vodo in se ne sme čistiti. Čiščenje ni nujno potrebno, saj so kokosova vlakna naravno odporna na prah in vonjave.
Da. Ponujamo 30-dnevno jamstvo za vračilo denarja brez vprašanj.
Če Pranamat ne izpolni vaših pričakovanj, lahko zahtevate vračilo v roku 30 dni od prejema nakupa.
Če želite zahtevati vračilo, se obrnite na nas na [email protected]. Upoštevajte, da stroškov dostave ne vračamo. Tukaj si oglejte naš pravilnik o dostavi in vračilih.
Običajno stroški dostave niso vračljivi.
V primeru, da je izdelek neustrezne kakovosti ali z napako in je vrnjen v 30 dneh, bomo pokrili stroške vračila. Predložite dokazilo o plačilu in pisno zahtevo za povračilo stroškov za izdelek in dostavo na [email protected]
Izdelek nam morate vrniti v originalnem stanju, nepoškodovan, v originalni embalaži, v 30 dneh od prejema naročila. Shranite vse originalne dokumente za plačilo in dostavo ter jih priložite v vaš paket. Stroški pošiljanja in vračila niso vračljivi.
Vendar pa v primeru vrnitve okvarjenega izdelka ali izdelka neustrezne kakovosti vrnemo celotno kupnino. V tem primeru krijemo tudi stroške vračila. Za povrnitev stroškov dostave predložite dokazilo o plačilu; vaš račun in zahtevo za povračilo v pisni obliki pošljite na [email protected]
Vaša vračila(-a) bodo povrnjena v 10 dneh po tem, ko bomo uspešno prejeli vrnjene izdelke, v skladu z zgoraj navedenimi pogoji.